Pomoc
Wybierz temat zagadnień
W jaki sposób zalogować się do konta w Strefie Klienta/eBOK?
Aby zalogować się do konta w Strefie Klienta/eBOK, należy wykorzystać dostarczone przez BOK drogą e-mail dane (login, hasło). Za pomocą otrzymanych danych należy się zalogować i zmienić hasło na własne. Jeżeli podczas logowania wystąpiły jakiekolwiek problemy, należy zadzwonić na infolinię pod numer 89 721 11 11 lub udać się do dowolnego Biura Obsługi Abonenta.
Jeśli jesteś klientem korzystającym z usług telekomunikacyjnych w Olsztynie lub jego dzielnicach (Gutkowo, Bartąg, Jaroty) to powinieneś logować się do Strefy Klienta/eBOK pod adresem ebok.intelly.pl.
Jeśli jesteś klientem korzystającym z usług telekomunikacyjnych poza Olsztynem to powinieneś logować się do Strefy Klienta/eBOK pod adresem ebok.arkusnet.pl.
Nie mogę się zalogować do Strefy Klienta/eBOK
Należy sprawdzić, że wpisywane hasło jest właściwe oraz czy na klawiaturze komputera nie jest wciśnięty klawisz CAPS LOCK (wielkość liter) i/lub włączona blokada klawiszy numerycznych (NUM LOCK) Jeśli hasło jest poprawne, należy sprawdzić czy poprawny jest też login.
Poprawny login to Państwa indywidualny numer klienta w Intelly.
Czy mogę osobiście zmienić hasło do Strefy Klienta/eBOK?
Możliwość zmiany hasła znajduje się na stronie eBOK w zakładce Zmiana hasła (wymagane jest wcześniejsze zalogowanie się użytkownika w Portalu Abonenta).