Pomoc
Wybierz temat zagadnień
Po 30 dniach od zainstalowaniu odbiornika nie mogę oglądać niektórych kanałów.
Każdy abonent, który zawiera umowę na usługę telewizji i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.
Uszkodził mi się pilot odbiornika. Gdzie mogę dostać nowy?
Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.
Kto jest właścicielem odbiornika?
Odbiornik, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy Intelly. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik jest serwisowany przez pracowników Intelly bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.
Posiadam już własny dekoder innej TV cyfrowej/ Naziemnej TV/wbudowany tuner DVB-T. Czy mogę korzystać z własnego dekodera?
Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy Intelly. Ponadto odbiorniki 4K są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dostęp do szerokiej gamy kanałów oraz interaktywnych funkcji.
Co dzieje się z Odbiornikiem w momencie zawieszenia umowy?
Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to odbiornik pozostaje w Państwa mieszkaniu. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, odbiornik należy zwrócić do Biura obsługi klienta w terminie 7 dni od daty zawieszenia usługi.
Jeśli wyjmę kartę z jednego odbiornika i włożę do innego, to będę odbierać wykupione kanały?
Nie. Odbiornik z kartą tworzy komplet. Karta nie będzie działała na innych odbiornikach.