Pomoc
Wybierz temat zagadnień
Jak złożyć zamówienie na podłączenie telefonii?
Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 89 721 11 11 lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej
www.Intelly.pl/konfigurator. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.
W jakich dniach czynne są Biura Obsługi Abonenta ?
Biuro Obsługi Abonenta w Olsztynie (ul. Pstrowskiego 31) jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.
Biuro Obsługi Abonenta w Ornecie (ul. 1 Maja 48/E) jest do Państwa dyspozycji w poniedziałki i czwartki w godzinach 9.30 - 16.00.
Biuro Obsługi Abonenta w Reszlu (ul. Łąkowa 2) jest do Państwa dyspozycji w środy w godzinach 9.30 - 16.00.
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na www.Intelly.pl/kontakt .
W jakich godzinach mogę dzwonić do Działu Pomocy Intelly?
Dział Pomocy Intelly jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 18:00.
Wystarczy zadzwonić pod numer 89 721 11 11 wew.3 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy www.Intelly.pl/kontakt.
W jakiej technologii działa usługa telefonii?
Usługa telefonii opiera się na technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łącz internetowych, tzw. VOIP.
Czy muszę posiadać komputer i stały dostęp do Internetu?
Abonenci Intelly mogą korzystać z usługi Telefonii internetowej bez konieczności posiadania stałego dostępu do Internetu ani komputera.
Czy muszę posiadać wykupiony abonament telewizyjny Intelly do korzystania z telefonii?
Nie. Do korzystania z usługi telefonii nie jest wymagane posiadanie pakietu telewizyjnego.
Ile kosztuje podłączenie, abonament i jakie są ceny połączeń?
Aktualne cenniki wraz z obowiązującymi promocjami dostępne są na stronie www.Intelly.pl/konfigurator.
Czy przed instalacją telefonii mogę wybrać swój numer?
Numery są przydzielane automatycznie i nie ma możliwości wyboru numeru. Wyjątkiem są numery złote i srebrne, które można zakupić po uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.
Czy mogę przenieść i zachować swój numer telefonu od obecnego operatora do sieci Intelly?
Istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora.
Ważne jest aby u dotychczasowego operatora nie była złożona żadna dyspozycja np. rezygnacja, zmiana lokalizacji, zmiana abonenta itp. Numer telefonu można przenieść tylko wtedy gdy jest on aktywny. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt z Infolinia pod numerem telefonu 89 721 11 11 lub lokalnym Biura Obsługi Klienta.
Ile kosztuje przeniesienie numeru do sieci Intelly?
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne. Dodatkowo Intelly realizuje wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora.
Czy ktoś za mnie może przenieść mój numer telefonu od innego operatora do Intelly?
Tak, pod warunkiem, że taka osoba podczas podpisywania dokumentów, będzie miała Państwa pisemne upoważnienie do przeniesienia numeru.
Jakie są tryby przeniesienia numerów i jaki mam wybrać?
DAY – natychmiastowy, wskazany przez Abonenta. Wybierając ten tryb musicie Państwo liczyć się z tym, że dotychczasowy operator ma prawo pobrać opłatę abonamentową za okres rozliczeniowy, który Państwa obowiązuje i/lub koszty zerwania umowy lojalnościowej, jeśli korzystacie z promocji.
END – na koniec najbliższego okresu rozliczeniowego. Wybierając ten tryb należy pamiętać, że w przypadku gdy Państwa umowa jest terminowa, operator ma prawo naliczyć koszty zerwania umowy lojalnościowej.
EOP – na koniec umowy lojalnościowej. W przypadku gdy nie pamiętają Państwo do kiedy jest zobowiązanie na telefon u obecnego operatora, tryb ten pozwoli na zweryfikowanie przez niego terminu zakończenia zobowiązania i wyznaczenie prawidłowej daty przeniesienia, tak aby nie naliczono Państwu żadnych kosztów za zerwanie umowy terminowe
Mam umowę terminową u obecnego operatora na usługę telefonii stacjonarnej. Kiedy mogę przenieść numer do Intelly.
Formalności związane z przeniesieniem numeru na koniec umowy terminowej u obecnego operatora można załatwiać maksymalnie 4 miesiące przed zakończeniem zobowiązania.
Czy Intelly wypowie za mnie Umowę z dotychczasowym operatorem?
Tak, Intelly wysyłając do operatora zamówienie przeniesienia Twojego numeru, jednocześnie wypowiada umowę na usługę telefoniczną.
Czy Intelly wypowie za mnie Umowę z dotychczasowym operatorem na pozostałe usługi?
Nie. Podpisując dokumenty przeniesienia numeru stacjonarnego, upoważniają nas Państwo TYLKO do wypowiedzenia umowy na telefon stacjonarny. Dla pozostałych usług wykupionych u obecnego operatora, Abonent sam decyduje czy wypowiada umowę czy je zostawia.
W jaki sposób realizowana jest usługa telefonii?
Za pomocą modemu i normalnego telefonu, Państwa głos jest konwertowany do postaci cyfrowej i przesyłany przez modem kablowy do serwerów Intelly. Następnie dane są przesyłane do zewnętrznego operatora, który realizuje połączenie z wybranym numerem stacjonarnym lub komórkowym.
Jaka jest jakość połączeń w Intelly?
Jakość połączenia nie odbiega od jakości oferowanej w tradycyjnej telefonii.
Jakie urządzenie jest wymagane do współpracy z usługą Intelly?
Z usługi telefonicznej Intelly można skorzystać poprzez analogowy telefon stacjonarny lub inne urządzenie telekomunikacyjne z wybieraniem tonowym wyposażone w port ze złączem RJ11.