Pomoc
Wybierz temat zagadnień
Jak złożyć zamówienie na podłączenie Internetu?
Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 89 721 11 11 lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej
www.Intelly.pl/konfigurator. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.
W jakich dniach czynne są Biura Obsługi Abonenta
Biuro Obsługi Abonenta w Olsztynie (ul. Pstrowskiego 31) jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.
Biuro Obsługi Abonenta w Ornecie (ul. 1 Maja 48/E) jest do Państwa dyspozycji w poniedziałki i czwartki w godzinach 9.30 - 16.00.
Biuro Obsługi Abonenta w Reszlu (ul. Łąkowa 2) jest do Państwa dyspozycji w środy w godzinach 9.30 - 16.00.
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na www.Intelly.pl/kontakt .
W jakich godzinach mogę dzwonić do Działu Pomocy Intelly?
Dział Pomocy Intelly jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 18:00.
Wystarczy zadzwonić pod numer 89 721 11 11 wew.3 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy www.Intelly.pl/kontakt.
Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje Internet w sieci Intelly?
Internet w sieci Intelly można uruchomić na każdym systemie operacyjnym, który posiada obsługę protokołu TCP/IP, np. DOS, Windows, Unix, Linux, BSD, MacOS, BeOS, Novell, OS/2, Workbench, QNX, Amix, Android, Firefox OS, Chrome OS.
Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu w sieci Intelly?
Prosimy sprawdzić dostępność usługi dzwoniąc na nr infolinii tel. 89 721 11 11 lub na stronie www.Intelly.pl
Czy Intelly dostarcza internet używając światłowodu?
Tak, w wybranych lokalizacjach używana jest technologia FTTH - GPON.
Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?
W celu podpisania Umowy abonenckiej należy okazać dowód tożsamości oraz tytuł prawny do lokalu, w którym zainstalowane ma być przyłącze Internetowe (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowę najmu itp. ). Osoba prawna/ jednostka organizacyjna powinna dodatkowo posiadać odpis z rejestru działalności gospodarczej, NIP i REGON.
Czy Internet stacjonarny w Intelly posiada limity danych?
Nie. Internet stacjonarny Intelly nie posiada żadnych limitów danych.
Jaka jest różnica między Internetem stacjonarnym a mobilnym?
Internet mobilny korzysta z połączeń sieci komórkowych. Prędkość działania Internetu mobilnego zależna jest od wielu czynników takich jak : odległość od nadajnika, ilość osób podłączonych do nadajnika, typu połączenia (GPRS, EDGS, 3G, HSPA, LTE).
Internet stacjonarny charakteryzuje się niezawodnością i stabilnością działania oraz gwarancją wybranej prędkości.
Ile urządzeń mogę podłączyć do modemu Intelly?
W ramach każdego abonamentu można podłączyć do 32 urządzeń. Jeśli mają one być podłączone przewodowo, do modemu należy podłączyć urządzenie rozdzielające sygnał (np. switch, router, hub).
Czym różni się zwykły modem kablowy od modemu WIFI?
Do zwykłego modemu kablowego urządzenie podłączane jest kablem ETHERNET, a opcja WIFI pozwala na bezprzewodową łączność z Internetem.
Jaka jest różnica między modemem WIFI a WIFI Plus?
Jaka jest różnica między modemem WIFI a WIFI Plus?
Modem WIFI działa na częstotliwości 2.4 GHz. Jest to najbardziej popularne pasmo wykorzystywane w Polsce. Ze względu na dużą popularność sprzętów wykorzystujących pasmo 2.4 GHz, ilość sieci w naszym otoczeniu bywa ogromna, a w efekcie sieć WIFI 2.4 GHz jest bardziej obciążona przez sąsiednie sieci.
Modem WIFI Plus oferuje dwuzakresowe działanie – na paśmie 2.4 GHz i 5 GHz. Dzięki możliwości wykorzystania częstotliwości 5 GHz, kanały wewnątrz pasma nie nachodzą na siebie, są bardziej odizolowane, a co za tym idzie - zakłócenia są znikome. Osiągniemy dużo lepsze prędkości w sieci bezprzewodowej i będziemy mogli w pełni wykorzystać bardzo szybkie łącze internetowe. WIFI Plus zdecydowanie zmniejszy konflikty między różnymi sieciami, co wpływa pozytywnie na stabilność sieci i jej prędkość. Sieci nadające na paśmie 5GHz nie wchodzą w konflikt z sieciami i innymi urządzeniami nadającymi w częstotliwości 2.4GHz, więc mamy dużo więcej "miejsca" dla siebie (chociażby ze względu na mniejszą popularność droższego sprzętu wykorzystującego wyższe pasma).